Как да персонализираме продуктовата WooCommerce страница Leave a comment

Когато се създава онлайн магазин, някой страници играят много важна роля в осъществяването на продажбите. Но, най-важната сред тях е продуктова страница.

В следващите редове предстои да разберем как да персонализираме продуктовата страница и най-подходящите плъгини за целта.

Предимствата на персонализираната продуктова WooCommerce страница

За да разберем важността на продуктовата страница, първо трябва да обърнем внимание на функционалността. Системата WooCommerce генерира отделни продуктови страници, които са достъпни само когато клиентът избере конкретен продукт.

Посещавайки страницата, клиентите търсят повече подробности за дадения продукт, преди да прибегнат до избора на покупка. Затова освен в страницата на каталога, можете да добавите и допълнително изображение на продуктовата страница, както и описание на продукта, за да накарате потребителите да извършат покупката.

Проучване доказва, че 87% от купувачите вземат под внимание съдържанието на продуктовата страница, особено цената, рецензиите и описанието, а именно липсата на тези реквизите може да ги откаже от покупка.

Никога не приемайте въпросната страница като даденост и поредната част от вашия магазин, а разработете маркетингова стратегия, така, че да получите най-доброто представяне.

Как да персонализираме продуктовата страница?

Преди да пристъпите към персонализирането й, си задайте два важни въпроса – как да се подобри потребителското изживяване и какво може да се промени в нея, за да е по-атрактивна за клиентите.

Създаването на тази продуктова страница става по следния начин:

Табло за управление на WordPress —>  в страничната лента избирате “Продукти“ —> кликнете на “Добавяне на нов“.

На тази страница може да редактирате почти всички атрибути, който са:

  • Заглавие на продукта
  • Подробно и кратко описание
  • Изображения на продукти (основни и вторични)
  • Информация за продукта
  • Цена (редовна и намалена)
  • Инвентаризация и доставка
  • Тагове и категории

Благодарение на тях, можете да създадете ефективна персонализирана продуктова страница на WooCommerce.

Тема на продуктовата страница

Тя е един от основните фактори, за да изглежда красиво и функционално сайта и онлайн магазина ви.

Внимание: Въпреки че WooCommerce е просто разширение на WordPress, тема, която не е разработена за WooCommerce, може значително да повлияе върху възможностите на платформата.

Плъгини за персонализиране на продуктова WooCommerce страница

Плъгин “YITH WooCommerce Frequently Bought Together”

Ако не сте сигурни коя функция да включите във вашия магазин WooCommerce, най-добрият подход обикновено е да следвате примера на „Amazon”. А, той е ясен. Плъгинът дава възможност за най-добрите предложения и добавки към съществуващ към момента продукт, подтиквайки потребителите да закупят повече в пакет към вече избрания от тях.

След като избере артикулите, клиентът може лесно да натисне един бутон, за да ги добави всичките в количката.

        Предимства

  • Увеличава стойността на количката

Използвайки стратегия за кръстосани продажби, вие ще получите клиенти с повече продукти в количките си, увеличавайки стойността на всяка продажба.

  •   Увеличава продажбите

Този плъгин използва един от принципите на убеждаването, теоретизиран от Робърт Чалдини за социалното доказателство. Потребители, които виждат, че и други са закупили множество артикули, несъзнателно ги купуват.

  • Предлага обслужване на клиенти

Самият плъгин ще напомня на клиента за необходимите аксесоари, които биха могли да закупят с основния продукт. Например, ако купувате фотоапарат, ще ви трябва към него и калъф или карта с памет и други продукти.

Продуктови плъгини

Продуктовата страница на WooCommerce по подразбиране е кратка, но доста скучна. За съжаление не можете в нея да създавате променливи продукти с различни размери, както и по идентичен начин да персонализирате продуктите.

Например  – клиентът иска да си закупи лаптоп. Като търговец трябва да му предложите възможността да избира между размер на екрана, видя на SSD диска, мрежова  и графична карта. Постигането на това със стандартен уебсайт може да бъде трудно, но един от начините да го направите е чрез внедряване на плъгина “продуктови добавки”.

     Плъгин за варианти на цвят и размер

Винаги можем да потърсим насоки от “Amazon”, особено когато става въпрос за широката гама от опции, които предлагат за продуктите. Ако продавате продукти като тениски, които се предлагат в различни размери и цветове, тогава трябва да инвестирате в плъгин като “Color and Label Variations”, за да увеличите максимално потенциала на вашия магазин.

Вместо падащо меню с всички опции, този плъгин дава възможност на клиентите сами да изберат от виртуално показаните цветове на продуктите, като същевременно им се предложи възможност сами да видят как изглеждат в различен цвят.

Същият тип визуализация може да се приложи и към други характеристики, като деколте, дължина на ръкава и т.н.

Плъгин “Tab Менинджър”

Едноименният плъгин е много полезен по отношение на продуктовите страници. Самият “WooCommerce” предлага допълнителни раздели в основата на продуктовата страница с по-подробно описание на продукта, допълнителна информация (като тегло, размер и размери) и рецензии.

С този плъгин можете да създавате персонализирани раздели и да ги добавяте към всички продуктови страници:

Заключение

Продавачите обикновено използват само основните функции на WooCommerce, но ефективността на платформата идва от способността й да бъде персонализирана. Инсталирането на правилните добавки може значително да подобри качеството на вашия магазин, като създаде по-добро впечатление на клиентите и ще доведе до повече продажби.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *