“Microsoft“ подготвя по-ниски абонаментни планове за „Xbox“ Leave a comment

Според близки до “Microsoft“, компанията обмисля да пусне в близко бъдеще по-евтин абонаментен план на “Xbox Game Pass”. Но, безплатен обяд няма. Уловката е, че той ще върви с реклами.

Преди време компанията пусна анкета сред геймърите. Целта и беше да събере мнения относно сегашните цени на абонаментите за “Xbox Game Pass”. И, дали ще са съгласни на по-евтин абонамент, но с реклами.

Изглежда, че от “Microsoft“ следват сегашния бизнес-план на конкуренти като “Sony” и “Ubisoft”, които преди време въведоха подобни планове, разбира се с реклами.

Прави впечатление, че от “Microsoft“ отсъстваха от последните “The Game Awards”. Изпълнителният директор на Xbox Арън Грийнбърг заяви, че екипът има „много планирани неща за показване и споделяне“ за следващата година.

И побърза да пусне пост в социалните мрежи, гласящ: “Няма да се налага да чакате дълго, за да разберете какво сме ви подготвили”.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *