В последните години от „Microsoft“ придобива редица компании. Последната от тях засега беше “Activision”, като там нещата не потръгнаха по план. И до момента се чака одобрението на сделката за 70 млрд долара от регулаторните органи. Ако все пак бъде одобрена, тя ще е сред най-крупните не само за 2022 година, но и в последните години.
Сега става ясно, че американският гигант е решил да придобие не кого да е, а „Netflix”.
Двете компании са в добри отношения и то защото си партнират в абонаментната ѝ услуга с реклами. Което носи приходи и за двете страни в договора.
Ако бъде завършена, това означава, че от „Microsoft“ ще предложат стрийминг услуга за видеоигри на различни устройства.
Пазар, към който се бяха насочили и от „Netflix”.
Така, че вместо да са конкуренти, два от най-големите гиганта в IT сектора ще се слеят, за да имат повече възможности и да достигнат до по-голяма потребителска аудитория.