Регистрация и влизане на потребителите в Woocommerce Leave a comment

Когато пазарувате от нов сайт пред вас стои въпросът дали да влезнете като гост или да си създадете акаунт. Това е доста дискутиран въпрос и днес ще го разгледаме. Когато имате все още по-малък брой потребителите е логично да няма нужда от подобни действия, но не така стоят нещата с увеличения трафик и повече потребители и клиенти в сайта ви.

От бизнес гледна точка регистрацията на потребителите се разглежда като основен елемент, тъй като им дава възможност да научат повече за своите клиенти и помага при формулирането на маркетингови планове. А също така може да помогне за увеличаване на реализациите от хора, които вече са закупили нещо.

Имайте предвид, че по-голямата част от продажбите обикновено идват от съществуващи клиенти, а не от нови.

            В следващите редове ще разгледаме кои плъгини да използване и как да накараме клиентите да направят покупка и естествено регистрация.

Има ли къде да се регистрирам и впиша за WooCommerce вход

Струва си да се спомене, че WooCommerce е безплатен плъгин с отворен код за платформата WordPress, който вече има свой собствен вграден метод за влизане и страница за влизане в WordPress по подразбиране. WooCommerce се възползва от тази функция, като поставя регистрацията и влизането на страницата „Моят акаунт“.

Обикновено страницата „Моят акаунт“ на вашия магазин WooCommerce ще съдържа формуляр за вход. За да активирате създаването на нови потребителски акаунти, трябва да включите съответната функция в WooCommerce.

За да го активирате, отворете WooCommerce > Настройки > Акаунти и поверителност. В секцията „Създаване на акаунт“ ще видите квадратчето за отметка „Разрешаване на клиентите да създават акаунт на страницата Моят акаунт“. Като поставите отметка в това поле, регистрацията ще бъде активирана на тази страница.

Какви са начините за влизане в WooCommerce?

За да разберете какви са начините за влизане в системата, трябва първо да обърнете внимание на наличните опции.

  • Частен магазин

Частният магазин е място, където се изисква процес на влизане за всеки клиент, който иска да разгледа или закупи продукти.

Този тип магазин често се използва за продукти, които изискват идентификация на потребителя или където достъпът е ограничен само до членове.

  • Получастен магазин

Както и преди, само регистрирани клиенти могат да разглеждат определени раздели от уебсайта и каталога. За да завършат покупка, клиентите трябва първо да се регистрират.

  • Регистрация при плащане

Посещението на уебсайта не изисква гост-потребителите да посещават страницата за вход, но ако искат да купят нещо, те трябва да имат акаунт или да влязат, за да продължат. Това е обичайна практика за магазините за електронна търговия.

  • Безплатно пазаруване с плащане като гост – можете да изберете да купувате, без да създавате акаунт, но това може да ограничи данните, които получавате от клиентите, както и възможността за насърчаване на бъдещи продажби.

Влизане като гост и регистриран потребител

Да задължите потребителите/клиентите ви да се регистрират, за да направят покупка, може да е рисков ход, защото така ще ги отблъснете. За да им предоставите възможност за свободен вход направете следните настройки:

WooCommerce > Настройки > Акаунти и поверителност

И се уверете, че полето „Разрешаване на клиентите да правят поръчки без акаунт“ не е с отметка.

Плъгини за бърза регистрация

Изскачащият прозорец за лесна и бърза регистрация във WooCommerce прави лесно създаването на акаунт и последващото закупуване на артикули.

Възможно е този проблем да се реши отчасти чрез настройките на WooCommerce. Като отидете на WooCommerce > Настройки > Акаунт и поверителност, можете да активирате две ключови настройки:

Опциите, които можете да активирате, са:

  • Позволете на клиентите да имат достъп до съществуващ акаунт по време на процеса на плащане.
  • Позволете на клиентите да създадат акаунт по време на процеса на плащане.

Ако нов клиент се опита да завърши покупка, пред него ще се покаже следния прозорец:

Все пак няма да е зле да разделите процедурата по покупка на няколко по-малки прозорци

За да започнете, просто изтеглете и активирайте приставката, след което персонализирайте информацията в изскачащия прозорец YITH > Easy Login Register:

Насърчаване на регистрацията с цени, според потребителското ниво

За целта използваме плъгина YITH WooCommerce Role Based Prices.

Ако искате да увеличите регистрациите на вашия сайт WooCommerce, без да карате клиентите да се чувстват като принудени, най-доброто, което можете да направите, е да ги накарате да пожелаят да имат акаунт.

Този плъгин ви позволява да конфигурирате цените на различни продукти въз основа на ролята на потребителя.

Следователно, може да помислите за увеличаване на цената на продуктите, като същевременно предоставяте отстъпка за всички членове.

За да изпълните тази задача, просто го инсталирайте и изберете типа ценообразуване, който искате да предложите на уебсайта си. Можете да имате надценка за нерегистрирани посетители и отстъпка за регистрирани:

Нека да разгледаме как собствениците на онлайн магазини могат да създадат потребителски акаунт, използвайки опциите за влизане в WooCommerce.

Да се възползвате от съществуващата потребителска система е лесно за тези, които са запознати с WordPress – всичко, което трябва да направите, е да отидете в секцията Потребители и да изберете опцията „Добавяне на нов“:

На страницата трябва да въведете:

  • Потребителско име
  • електронна поща
  • Първо име
  • Фамилия
  • уебсайт
  • Език (ако сайтът е многоезичен)
  • Парола
  • функция

От тези полета само първите две и паролата са задължителни. За да завърши покупка, потребителят трябва да предостави своите данни за доставка и фактуриране.

Какъв тип потребителско влизане е най-подходящо за моя магазин WooCommerce?

Естествено, има плюсове и минуси за всеки тип клиентско влизане. Сред тях най-често се сравняват покупката от гост и задължителната регистрация.

Когато плащането е като гост, тогава няма нужда от регистрация и предоставяне на лични данни, това е функция на потребителиските акаунти.

Какви са предимствата на плащането като гост?

  • Повече случайни клиенти
  • По-голям брой краткосрочни продажби

Как да създавате сайтове със скрито съдържание въз основа на потребителска роля

Има възможност частни уебсайтове да предлагат  скрито съдържание на WooCommerce, където само регистрирани потребители могат да купуват продуктите. Ако искате точно такава платформа, може да използвате плъгин за преминаване в режим “каталог”.

По този начин той е видим само за регистрираните потребители и те да правят покупки. За да използвате плъгина, всичко, което трябва да направите, е да го инсталирате и активирате. След това преминете към YITH > Catalog Mode, където можете да решите коя опция работи най-добре за вас.

Вашият коментар