Връщане и рекламация

ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ

  1. Изпратете продукта след попълнена формуляр за връщане, който се намира най-долу на тази страница и го изпратите на електронна поща contact@digitalen.bg, или заедно с отпечатан формуляр, за да се запази целостта на пратката.
  2. Формуляр за право на отказ се намира най-долу на тази страница.
  3. Сумата съответстваща на вашата рекламация, ще бъде възстановена в рамките на 14 дни, считано от датата на получаване на вашата пратка в центъра ни за обработка на рекламации.
  4. Ако сте направили няколко отделни поръчки и желаете да направите рекламация за всяка отделна поръчка, моля попълнете отделен формуляр за всяка поръчка и изпратете отделните продукти с отделни пратки. Рекламациите по всяка поръчка се преглеждат поотделно.
  5. Внимание! Важно е да върнете продукта в неговата оригинална опаковка и с прилежащите му етикети и аксесоари. Продуктите трябва да бъдат с ненарушен търговски вид и без следи от употреба. Ако имате причина, да не изпълните някое от горните условия, моля попълнете го във формуляра, който се намира най-долу на тази страница.

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Как да изпратя своята рекламация?

Избере най-удобния за вас куриер с който да върнете вашия продукт обект на рекламация. Попълнете вашия формуляр, който се намира най-долу на тази страница и го изпратете заедно с проекта, който искате да върнете. Ние ще прегледаме изпратения от вас продукт и съобразно формуляра, ще възстановим сумата ви до 14 дни от датата на получаването на рекламацията.
Ако желаете да направите рекламация по някоко поръчки едновременно, моля изпратете ги, заедно с техните формуляри отделно една от друга, тъй като всеки продукт обект на рекламация се разглежда поттделно.

С кой куриер да изпратя своята рекламация?

Разходите по транспортирането на продукта обект на рекламация са за сметка на клиента. Имате право да изберете куриер, който е най-изгоден за вас, както и куриерска услуга по ваша преценка. Имайте предвид, че рекламацията се регистрира с датата на нейното получаване на адреса ни.

В какъв срок, мога да се възползвам от правото на рекламация?

Можете да се възползвате от правото си на рекламация в рамките на 14дни, считано от датата на получаване на вашата поръчка.

На какъв адрес да изпратя своята рекламация?

Адресът на който се изпращат продуктите предмет на рекламация е:
Получател:
„ДИГИТАЛ СЪЛЮШЪНС ГРУП“ ООД, Гр. Стара Загора, Бул. Митрополит Методи Кусев 41
Телефон: 0893 273 537

ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО РЕКЛАМАЦИИ

Всеки клиент има право да върне продукт в 14 дневен срок след получаването му без да посочвате причина (чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите), освен в случаите описани в ал. 2 на чл. 55. Поръчката може да се върне като предварително клиента използва формуляр на „ДИГИТАЛ СЪЛЮШЪНС ГРУП“ ООД, който се намира най-долу на тази страница и го изпрати на електронната поща contact@digitalen.bg  или чрез телефонен разговор на тел. 0893 273 537.

Приемаме обратно само продукти, които са в добър търговски вид и видимо не са използвани, експлоатирани, могат да бъдат приети като нова стока и не липсва касов бон. Отказани поръчки се изпращат обратно на адрес: Гр. Стара Загора, Бул. Митрополит Методи Кусев 41. На основание чл. 55 от ЗЗП потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора.

Транспортните разходи по връщане на стоката са за сметка на клиента. 

При проблем с качеството на продукта ние ще заменим продукта, направим отстъпка от цената или върнем платената сума, като разходите за куриер и/или превод на сумата са за наша сметка (чл. 124 от закона за Защита на потребителя).

„ДИГИТАЛ СЪЛЮШЪНС ГРУП“ ООД ще възстанови в 14 дневен срок платената за продукта/ите сума (чл. 55, ал.6 от Закона за защита на потребителите), след като се увери, че продуктът е в продаваем вид, по дадена от клиента банкова сметка.

Формуляр за рекламация и връщане на стока на „ДИГИТАЛ СЪЛЮШЪНС ГРУП“ ООД:

Стандартен формуляр за упражняване правото на рекламация:
(Попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено, ако желаете да се откажете от договора за покупка)
До електронна поща contact@digitalen.bg  
С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения между нас договор за покупка
на следните стоки:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(попълва се от клиента)
Поръчката е направена на:……………………………………., и заведена като номер:……………………..
(попълва се дата) (№ на поръчка)
Поръчката е получена на: ……………….……………………………………………………………………………………
(попълва се дата)
Причина за рекламацията:…………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………..
Име на потребителя:……………………………………………………………………………………………………………..
Адрес на потребителя:…………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(адреса на получаване на поръчката)
Телефон на потребителя:………………………………………………………………………………………………
Срок на връщане на стоката.
Стоката ще бъде върната в срок от 14 дни от получаване на отказа от търговеца
и е изцяло за моя сметка, на адрес: Гр. Стара Загора, Бул. Митрополит Методи Кусев 41
Сумата дължима от търговеца, ще бъде върната на клиента, чрез същия платежен
метод, с който е платена от клиента. В случай, че желаете дължимата сума да ви
бъде изплатена по друг начин, моля посочете го в полето по-долу:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Подпис на клиента Дата на подписване
……………………………………………. ………………………………………….